O NAS




Poznajce te szalone kobietki, czyli Mambo i Pedo, które porwały się na takie harcorowe opowiadanie :D Może zaczniemy od naszej krótkiej prezentacji...

Imię: Diana
Pseudo: pedo, pedonoona XD
Lat: 23 joł ^^
Sama nie wiem, co mogłabym o sobie napisać.. Tak po prostu sobie żyję i oddycham, tracąc czas na fapanie do dużo młodszych koreańców... hue hue joke :D Dramomaniaczka, a najbardziej kocham tak zwane wyciskacze łez, choć nie pogardze też akcją, kryminałem czy fantasy a nawet tanim romansidłem. Mam wiele zainteresowań jak tworzenie różnego typu grafiki (tak, możecie podziwiać moje pseudo szablonowe dzieło, nie ma się czym zachwycać XD). Lubię też gotować a jeszcze bardziej jeść *O* KEBAB TO MOJE ŻYCIE ♥ Zanim poznałam kpop, byłam miłośniczką rocka, screamo, growla, metalu... tak tak, a skończyło się na tym, że słucham jakichś słodkich wyfryzowanych azjatów, którzy zapewne mają więcej kosmetyków ode mnie, dzięki czemu tak pięknie wyglądają *O* ale cóż, czasy się zmieniają, gusta też...  chociaż nadal mam sentyment do MCR ♥ mój ukochany zespół ♥ byłam na ich koncercie i będę to pamiętać do końca mych dni ♥ tak, za dużo tu serduszek, ale jestem maszyną ciepiącą sercami niczym namstar ♥ a macie jeszcze jedno ♥ a jakby ktoś chciał ze mną porozmawiać na twitterze albo obserwować na tumblrze gdzie spamię hot azjatami all day all night... to proszę bardzo, nie krępujcie się :D

Witam!
Adrianna. Siedemnastolatka, która nie odnalazła jeszcze swojego miejsca w świecie. Azją interesuje się od czterech lat, z kpopem jestem związana ok. trzech. Wielka dramomaniaczka, a niegdyś i aniomomaniaczka. Do moich ulubionych zespołów należą: exo, block b i infinite. Fascynuje się również girls bandami: 4minute, aoa, miss a. Moim ultimate biesem jest Oh Sehun, a ship który kocham ponad życie to sekai. 

1 komentarz: